Through the laughter and pain

Jag kan inte förklara riktigt hur mycket du betyder för mig. Men du gör mig lycklig, riktigt extremt lycklig, aldrig känt sån här riktig lycka förut. Och jag vill ha den här lyckan förevigt, jag vill inte att det ska försvinna, det får aldrig försvinna!
Du är den jag vill vara med, och du är speciell, du är verkligen det men jag kan inte förklara det och jag tror inte att någon förstår det riktigt, man måste nog uppleva den här känslan för att verkligen förstå. Du förstår verkligen, vad jag än säger så känns det som du förstår varenda ord, och det betyder verkligen mycket för mig att du förstår.
Jag kommer alltid finnas här för dig, vad som än händer, du kan alltid räkna med mig vid din sida! Jag litar på dig mer än vad jag litat på någon annan, speciellt killar. Du vet allt, jag berättar allt för dig för jag vet att jag kan lita på dig till 100&! Och då vet jag att jag är trygg, hos dig känner jag mig trygg och när jag är hos dig känns det som om det bara finns vi och inga andra. Jag älskar känslan, jag älskar det här.
Det finns trygghet och lycka hos dig som jag aldrig känt förut, jag tänker aldrig släppa taget om det här, aldrig någonsin! Oavsett vad som kommer hända och oavsett vad som har hänt så kan jag lova att jag aldrig kommer förlora mina känslor för dig. Att bara vakna upp på morgonen och veta att du är min är en helt underbar känsla. Så länge du vill, så länge är jag din. Finns ingenting som kan hindra mig från dig älskling.
Vad än kommer, båda gläjde och tårar så vill jag möta allt tillsammans med dig. Då vet jag att vi klarar det, vi klarar det tillsammans. Du har hjälpt mig mer än vad du förstår, mer än vad någon förstår. Och jag är otroligt tacksam för du är den du är, du är ärlig, säger som det är och du hjälper verkligen.
Att en enda person kunde göra så mycket har jag aldrig trott, du har gjort mer än vad jag kan föreställa mig, du är helt otrolig. Du är otroligt stark, du är bäst älskling, så enkelt är det! Ingenting skulle funka om du försvann, du får inte försvinna, lova mig det! Utan dig funkar ingenting, jag måste ha dig förevigt. Jag är riktigt rädd för att förlora dig, jag vill verkligen aldrig förlora dig och skulle inte klara av att förlora dig. Det finns ingen som är som dig, du är unik och jag tänker aldrig låta dig försvinna från mig. Ingenting får hindra mig från dig. Du är min lycka. Jag behöver dig som mest, jag menar allt jag säger, jag gör verkligen det. Du är värdefull, om ingen annan förstår så lovar jag att verkligen försöka förstå. Kommer aldrig ljuga för dig, du förtjänar det absolut bästa och det försöker jag vara. Du är värd mer än allt, och du betyder mer än vad jag kan förklara. Du har fått mig så otroligt kär, är obeskrivligt lycklig för att du är min!
Allt som du sagt har du bevisat på så kort tid, och det är jag glad över. Jag är glad över att du inte ljög/ljuger för mig, du är inte som alla andra, och det är bra! När jag är med dig så finns ett leende på läpparna hela tiden, du gör mig till den lyckligaste. Jag kommer alltid stötta dig, vad du än bestämmer, du har alltid mitt stöd. Att veta att du finns där gör mig oerhört lycklig. Du kan alltid prata med mig, vilken tid på dygnet som helst så finns jag där för dig, det lovar jag! Jag vet inte om jag alltid lyckas göra så att du mår bättre eller blir gladare men jag vet att jag kommer göra allt jag kan för att få dig må bättre och bli gladare. Så länge du är lycklig och mår bra så är jag nöjd, och jag är som lyckligast om du mår bra och är lycklig tillsammans med mig. Jag slutar aldrig älska dig, du förtjänar så mycket bra i ditt liv älskling, du anar inte hur mycket jag vill ge till dig.
Du har mitt hjärta, du har det så länge du vill. Du är allt jag vill ha och du är den enda jag vill ha. Ett liv utan dig vill jag inte ens tänka tanken om, jag hoppas jag slipper vara utan dig älskling. Kommer aldrig lämna dig, kommer aldrig ens tänka den tanken, den kommer aldrig finnas. Det går inte att ändra på mina känslor för dig, dom är så här och kommer vara så här så förevigt. Vad du än gör, var du än är så vill jag vara med dig, oavsett vad.
Jag är så otroligt rädd för att förlora dig.. Jag vill verkligen inte! Jag gör allt för dig, bara för dig älskling. Jag behöver dig i mitt liv, du får aldrig försvinna. Utan dig så är jag inte hel, ingenting funkar utan dig. Mitt hjärta slår för dig, det vet du va? Och jag lovar och svär på allt att aldrig, aldrig, aldrig lämna dig! Du får mig att inte ge upp, du ger mig riktiga hopp. Du har förändrat så mycket på så kort tid, och allting som du gör blir bra och du lyckas alltid få mig på bättre humör och du kan alltid få mig lyckligare. Du vet vad du gör, och jag kan bara säga att allt du gör, gör du rätt, på rätt sätt.
Du gör mig till den lyckligaste tjejen i världen, jag släpper aldrig taget om dig. Och oavsett vad så finns jag alltid här för dig. Genom glädje och tårar tillsammans älskling, du är världens underbaraste och bästa pojkvän! Tack för allt du gör, tack för att du alltid finns där och verkligen ett tack till att du förstår!  Du och jag, jag och du, så är det nu och jag är överlycklig för det. Du gör mig till den lyckligaste personen. Du är speciell och viktig för mig, du är den bästa och den enda! <3
Jag menar verkligen allt..
Kärleken till dig är obeskrivlig, jag älskar dig Andreas!<3


Kommentarer
Postat av: Dildo

Inte ett öga torrt, fan för att gråta mitt i natten :(

2009-08-13 @ 02:50:27
Postat av: Andreas

första gången på 9 år som jag gråter:D och så blir det glädjetårar älskling du är den bästa och jag lämnar dig aldrig<333 jag älskar dig<3

2009-08-13 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0