Andreas igen :)

Rebecca ville att jag skulle skriva som en bok till vår 4 månaders dag:) så ska försöka lite iaf:D.

Jag vet vad jag vill, det vet jag verkligen.
      Det jag vill är att Rebecca ska vara lycklig vad det än innebär. Hon är den jag bryr mig mest om.
Det sägs att när man hittat den rätta för en så känns det i hela kroppen, det är som en drog kan man säga,
  jag har aldrig varit så här kär i hela mitt liv. Rebecca du är mitt livs stora kärlek, jag vet det och jag vill att alla ska veta det.
Sätten du lyckas komma förbi den mur jag kan sätta upp mot folk är helt otrolig, ingen har tidigare lyckats med det.
Du får mig glad bara av att skriva ett sms till mig. När jag ser dig lyser hela min värld upp, du är det bästa i mitt liv.
Jag berättar allt för dig, jag kommer aldrig ljuga för dig. Jag kommer aldrig vara otrogen, lämna dig eller såra dig.
Älskling jag vet att du är rädd men du vet att jag ska rädda dig och du vet att jag alltid finns här för dig och jag vet att du kommer att tacka mig.
Rebecca allt du gör går rakt in i hjärtat på mig, jag lyssnar på dig och lyssnar på vad du egentligen menar.
Jag vill att du ska vara glad, om du är glad är jag glad. Jag är din och bara din, du är den som har mitt hjärta.
    Hur ska man beskriva Rebecca...
Jag skulle beskriva henne som den underbaraste , bästa ,starkaste , fantastiska person som finns.
   Du ska aldrig tro att du är ensam. Jag är alltid vid din sida, alltid oavsett vad.

Du kämpar så otroligt mycket och jag vet att det är svårt men när det blir för svårt så kan du luta dig mot mig så håller jag upp dig, du ska kunna känna att du är säker hos mig för jag kommer aldrig låta något hända dig.
     När du tittar på mig får du mig att orka med allt som händer, du får mig att känna mig hel.
Innan jag träffade dig var jag som ett skal som vandrade omkring men du fick mig att börja leva igen, du räddade mig.
Jag tänker på dig hela tiden, du är med mig 24/7.
Jag älskar dig, jag älskar allt du gör för mig.
      När du ler kan jag inte låta bli att le du får mig glad på en sekund tillochmed mindre än så.
Du är världens bästa flickvän och du kan inte säga emot för du är det.
När vi ligger och vilar och du ligger på mig och andas lugnt och håller på att somna då känner jag mig så stolt,
för då känner jag att du är trygg hos mig och att du känner dig säker hos mig.
   Det är viktigt för mig.
Du är viktigast för mig för mig. Jag gör allt för dig älskling.
   Hur kan man vara så underbar som du är?
Det kommer jag nog aldrig förstå.
Jag vill  att du ska veta en sak och det är att jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag kommer alltid älska dig.
Min kärlek till dig försvinner aldrig, den blir bara starkare för varje sekund.
Nu och föralltid älskling, det är alltid vi.
Jag älskar dig mest av allt i hela universum.<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0