Andreas som bloggar ;) xD

Ja första gången jag bloggar men vad kan man säga. Jag älskar Rebecca mer än något annat på denna jord.
Jag glömmer aldrig bort när det allt för  blev vi, jag va så nervös första gången jag träffade henne men jag är den lyckligaste pojkvän som finns för jag har världens bästa flickvän. jag kommer göra allt för att få henne glad och lycklig. Sen är hon lite nyfiken på vad hennes födelsedags present är men hon kommer bli överlycklig:D
Jag har aldrig varit så här kär i hela mitt liv.
       Jag älskar allt hon gör för mig. Hon får mig lyckligare än någon annan.
Jag är världens lyckligaste.
      Tack Rebecca, tack för allt.<33333333333333

Kommentarer
Postat av: Jennifer

andreas menar att jag ska skriva "åååååh ni är så söta" nu va? okejdå..

ÅÅÅÅÅH NI ÄR SÅÅÅÅ SÖTA :D <3

2009-11-03 @ 22:31:17
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0