Kärleken övervinner allt.

Jag har varit sjuk i nästan över en vecka. Min hals och feber dödar mig varje dag, känns hemskt. Speciellt på morgonen och kvällen, men älskling har varit här och då försöker jag vara glad för att han inte ska tro att jag är sur eller så, jag försöker iaf Andreas.. Förlåt om jag inte lyckas! <3
      Idag/igår (lördag) var Axel här i stan och hälsade på. Axel=min nio dagar gamla brorsson. Ja, jag har blivit faster(!!) och jag är överlycklig för det! Ikväll kom även jag och Andreas på vad vi ska ge min mamma i julklapp och det ska bli riktigt roligt och veta hur hon kommer reagera! Har planerat lite om alla andras julklappar också, det blir så mycket och har så lite pengar! Men.. What to do?
Ska göra mitt bästa för att alla ska bli glada iaf. Jag försökte även ge Andreas lite oskön ryggmassage med lite/mycket olja nyss också, håller tummarna för att det blev bättre..! Nu ska jag och älskling sätta på en film och mysa med ton av godis till den :* Gash, I'm in love! (L)


Jag älskar dig min underbara pojkvän,
Jag gör allt för att du ska få det bästa.
Du förtjänar det absolut bästa,
Du är den enda, Andreas Svensson!
Du är min kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0