November?!

Det känns jätte konstigt att det är november nu ju! Gash, snart kommer snön, myspys :*
     Var i skolan idag, när jag kom hem vid halv ett kändes det som huvudet skulle sprängas, så jag tog lite tabletter, drack vatten och gick och la mig med hunden i soffan. Vaknade upp vid halv tre och det känns bara värre och värre. Tog en riktigt log promenad med Elsa också, kändes bra iaf.
Sen har min älskling varit på råsunda ikväll som många andra varit, ja, jag är avundsjuk..!! Men iaf, ska upp och sova nu, eller ja efter nyheterna iaf. Men pussen på er :*

    Skulle slänga upp en bild från öland med bästavän, men gick tydligen inte.. Men tänk på oss iaf! ;) :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0