Rebecca du är mitt livs stora kärlek<3

Rebecca är i skolan så passar på att fortsätta på den så kallade boken:)

1 Augusti 2009, det var den bästa dagen i mitt liv.
det var då vi blev vi. jag var nervös jag tror aldrig jag varit så nervös.
Jag ville bevisa för dig att jag var den jag sagt att jag var.
    Du visste inte riktigt om du kunde lita på mig eller inte, men du gav mig chansen och jag gör mitt bästa.
du förtjänar det bästa och jag försöker, allt jag sagt om vår framtid det menar jag.
jag menar varje ord.
     Om jag med ord kunde förklara vad du betyder för mig skulle det vara ett tal som håller på i flera dagar.
Rebecca vi är vi och det ska alltid vara vi, du har inget att vara orolig för.
    Jag vet att du villl veta vad din present är men du måste vänta. men jag kan lova att det är något som ingen väntat sig.
Ikväll ska vi ju gå på bio:D vet inte exakt vilken film men jag hoppas på saw:D.
Jag är alltid vid din sida älskling. Då, nu, imorn och föralltid.
Jag älskar dig Rebecca Lundevall<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0