Äcklig dum feber..

Min feber ökar och minskar, ökar och minskar och ökar.. Var i skolan och skrev företagekonomi provet och tog med mig resten av alla böcker hem för att plugga hemma eftersom jag blir hemma imorgon med.
     Har sovit ungefär hela dagen + kvällen. Imorgon ska jag plugga och gör klart lite saker sen ta det lugnt och försöka få bort febern på något sätt.. Nu håller jag på att smsa med älskling(och så saknad han är!!) och tittar lite på "scrubs". Blir väl uppe ganska länge för jag sovit så mycket.
Men nu ska jag fortsätta med det jag gör^^ Pussen på er och ni få ha det bäst och se till att inte bli sjuka! :')


Du gör mig till den lyckligaste tjejen i hela världen.
Du är den enda för mig, vill aldrig ha någon annan.
Du är den jag älskar och du är världens bästa pojkvän! <3
Du är den jag tror på ordet förevigt med, verkligen (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0