Bara massa hat

Just nu är jag grymt ledsen, sur, arg, irriterad. You name it! Men mamma fyller år idag så slänger ett leende på läpparna och säger grattis till mamma! Du är bra, bäst ibland också! :*
     Men iaf, tittar just nu på fotboll som går bra men samtidigt dåligt.
Och igår kväll vill jag inte ens prata om, jag bara hatar er tre. Kan ju aldrig få vara ifred när "x" redan gjort mig tillräckligt. Därför är jag allt dåligt typ. Plus att älskling kommer imorgon och det retar mig att han inte är här nu..
     Fick nya sockor av mormor och dom är så varma och sköna! Men som sagt, mamma fyllde år och därför fikade vi(jag, Bea och mamma) med kladdkaka. Jag är även ganska sugen på den 25e Oktober, AIK-Bajen och allt ju! :* Nästa vecka är ovärd.
Nu ska jag hämta mer kladdkaka, byebye :')


Kommentarer
Postat av: Jennifer

you know i'll be here..

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN!

2009-10-15 @ 19:41:15
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0