Ostmacka med cola

Andreas fick bestämma rubriken kan jag börja med att säga. Haha!
I'm back! Underbar, lugn och skön dag. Jag och älskling var som sagt ensamma hemma och gjorde inget speciellt hela dagen. Har lagat mat, tittat på tv, varit ute med hunden, massa mys med Elvis också och mycket annat.
Vi tittade på idol och sen efter det gick vi upp och la oss ett tag, pratade om det mesta, lite tårar och pussar :* Men sen kom vi ner nu(!!!) Det är liksom nästan tre timmar efter idol slutade, haha..
     Nu sitter Andreas och gör mackor, han är underbar! På söndag är det ju även Göteborg-AIK, fighten om guldet. Då blir det nog att jag, Andreas och Jennifer åker till kusinerna och moster+resten och kollar. Tjocka släkten är ju djurgårdare..
Men nu ska jag äta med älskling! Pussen på er (L)


Andreas, du är den enda.
Och jag lämnar aldrig dig.
Jag älskar dig mer än allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0