Gnagarbulle, kommer du ihåg?

Nu har jag lite tid att skriva lite här.
    Fredag-lördag var jag hos älskling. Åh så mycket mys man får av den underbara människan, puss på dig! :* Heh, tog massa bilder också, så dom kommer när jag är på andra datan. Men iaf, på lördag kväll åkte jag hem och jag och mamma hämtade jennifer. Vi tittade på film och hade det mysmys! Vi somnade vid 6 på morgonen, haha! Vi är alltid lika lyckade..
Vi bestämde oss för att få MINST 1 bra kort på oss två tillsammans, så vi gick ut med hunden och lät kameran ta så många kort som det går! Hmm.. Jag vet inte riktigt om det blev så bra eftersom vi alltid ska göra konstiga miner på varje bild. Jag älskar oss iaf!
    Bilder från hela helgen kommer så fort jag kan!
Och hur lycklig blev jag inte när jag såg att AIK vann sin match idag!? Livet är bra underbart! :* Jag älskar det här, sååå underbart! Men ja, det får fortsätta så här nu! Bästavän, Andreas, AIK - det blir inte bättre!
Pussen på er! <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sounds beautiful to me babe! :D <3

2009-09-07 @ 06:09:57
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0