Mer Jennifer som bloggar

Det här var enklare och betydligt finare. Eftersom jag inte har några bilder som jag tror att jag får använda för Rebecca så fick det bli lite utan bilder. Kan komma att ändras senare. Nu skulle jag vilja skriva lite till Rebecca eller om Rebecca eller whatever det blir.

REBECCA LUNDEVALL, jag älskar dig sjukt mycket! Och saknar dig, för det var faktiskt ett tag sen jag träffade dig och jag vill att du ska veta att jag finns här för dig även om jag är långt borta, eftersom du är min bästa vän så finns jag där, alltid, nu, om tio minuter, om sju timmar, om en vecka och om tusen år. Hela tiden, dygnet runt.

ÅH VET DU VAD JAG KOM PÅ NU?
När vi satt ute, typ 2007, och byggde gubbar och hus och grejer, du vet den där filmen ''Hej jag heter Arne, hejdå!'' Haha, fråga inte varför jag kom på det nu men det var lite kul det. Och när vi sprang nerför den där backen och sen sprang till pilotbacken genom hummelvärlden och sen sprang upp för backen.. Omg, om vi hade haft den konditionen idag du.. HAHA. Och sen rullade ner för pilotbacken och det var myror och jag vet inte allt var det var, hahahaha! Åh. Varför tänkte jag på det nu då? Det är ju egentligen nåt av det tråkigare vi gjort..
HAHAHA NU KOM JAG PÅ MER.. När vi filmade förra hösten utomhus överallt och folk såg oss och sen grenen som fastnade i mina byxor, HAHAHA. Och typ ''Hej'' på en av dom filmerna när vi tog skydd i buskarna. Haha åh. Minnen gumman. Dom tråkigaste jag kunde komma på egentligen.. Men whatever, det var allt från mig just nu.

JUSTE.. Förlåt att jag skriver i din blogg. Inte för att du inte har sagt att jag inte får men när sa du att jag fick liksom? Hehe. Jag hackar inte in på den i alla fall (jag gjorde iofs bloggen så bestämde lösenord och shit, men ändå) Men aah.. Du orkar nog inte ens läsa, hihi. Säg till om jag ska ändra mer i bloggen sen. Jag älskar dig, var egentligen bara det jag skulle säga men det blev en hel roman i din blogg istället. HAHAHA. Sällan jag liksom.. Jaja.. Jag älskar dig.

/ JENNIFER

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahahahah förlåt bv-majsrandom, det va inte meningen att skriva en bok här.. JAG ÄLSKAR DIG ÄNDÅ JU.

2009-09-15 @ 22:08:00
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0