30årsfest ggr tre!

Igår var internet knas och jag, Bea, Elinor och Andreas jobbade på min bror, Johanna(hans fru) och deras kompis Carolines fest. Alla har fyllt 30år den senaste månaden så dom körde på stort! Jag och älskling stod i baren hela kvällen, iaf mest utav allt. Dricks fick vi, allt blev 600kr och lite småpengar. Alla var jätte trevliga men roligaste var väl när alla blev mer eller mindre fulla, haha. Men det känner man ju igen från 2008, (när min moster och hennes man fyllde 50 och 50.) Gaalet! Men det är riktigt roligt att se "gamlingar" festa, alla som dansar om runt och dricker ungefär hela tiden. Vi slutade runt 1-tiden och jag och älskling kom till lägenheten vid 2 tror jag. Då mådde jag verkligen inte bra, men det var en lyckad kväll om man säger så! Som tur var spydde inte jag eller någon annan men däremot fick vi massor med cola och pepsi! 
   Nu håller vi på och tvättar och det blir klart runt 13.00 då vi åker in till stan och kollar runt, shoppar säkert lite. Igår var det ju så otroligt fint väder, hoppas det blir lika så idag! Men nu ska jag vänta på att Andreas ska komma tillbaka så blir det frukost! Jag hoppas ni har haft och att ni har en underbar påsk <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0