God natten + röklukt..

Jag har alltid fönstret öppet innan jag går och lägger mig, i ca 1 timme och nu när jag ligger i sängen så känner jag att mina grannar är ute på deras baksida och röker, fyfan! Och det stinker in hit, jag hatar röklukten, usch och fy och blä säger jag bara.
  Jag och mamma ska till Västerås imorgon, wiho! Det ska bli kul, städa ska jag också göra.. Suck, rummet blir smutsigt så fort älskling har åkt, han bara lämnar mig med allt skräp!(Ta inte illa upp bubben, I love you!) Annars har jag inga planer för morgondagen.
Nu ligger jag i sängen och ska sätta på White chicks, har 30 minuter kvar och sen ska jag sova för natten. Andreas gick och la sig åtta nu ikväll, sjukt tidigt! Så honom kan jag tyvärr inte prata med.. Men nu blir det film, sov gott <3!


Min speciella nackkudde som jag inte klarar mig utan glömde jag i Stockholm..
KOM IHÅG DEN BABY!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu ligger jag i sängen och ska sätta på White chicks, har 30 minuter kvar och sen ska jag sova för natten

HAHAHAHAHAHAHAA MISSSSTOOOOLK :D :D omg! :d

2010-04-07 @ 23:50:04
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0