Naket? Nej här får vi

Vi är vakna och pigga, vi är hungriga och jag är en ond handled. Vi somnade igår men älskling väckte mig halv tre för att han blödde näsblod och då fick jag lov att springa och hämta papper. Men annars har vi haft en lugn morgon, vi vaknade för två timmar sen men har fortfarande inte ätit frukost och jag är jätte hungrig! Men ska väl gå och göra några mackor.
  Jag hittade en tröja här igår som jag tänker ta med mig hem. Jag har aldrig fått sett den för tydligen så trodde älskling att jag skulle må dåligt, men den var så stor och skön så jag tänker inte ens på vad som står på! Jag har bott i den sen igår. Nu blir det frukost!


Kläder från Top shop och H&M!
Vitt linne med tryck "Love to love" - Top shop
Svart linne med lite spets - Top shop
Vit stickad tröja, ser så mysig ut! - Top shop
Röd bikini - Top shop
Jeans/Leggins - Top shop
En silver ring som är som en stor blomma och en guld ring med ordet "Love" - Top shop
Svart linne med ett hjärta - Top shop
En stort armband med silver och svarta detaljer - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0