Natten är lång

Nu har jag krypit ner under två tjocka täcken, datan på magen och snart dags för White Chicks. Jag somnade igår när jag kollade så får se resten idag. Haha, och Jennifers lilla kommentar <3 på den! Ni ska även få se 4 favoriter som jag hittade på 10minuter! Testade bikinin för ett tag sen, jag älskar den och resten av kläderna som jag köpte idag. Konstigt nog blev det inget på HM, fast jag har presentkort på 261kr där(det är allt som är kvar från mina 700kr, hehe..) Jaja, tittade på Bella & Tyras show ikväll med lite brownies i knät. Hörde också om hockeyn, blä för Djurgården, jag hejar på HV71 och AIK! Mest gnaget, puss på Blobby.
  Men nu säger jag god natt, GOD NATT <3!


Tröjan älskar jag!
Tröjan och shortsen är från Cubus, tillsammam 400kr(200kr/st tror jag!)
Solglasögon från Gina, bara 59 kr!
Och en "väska" eller vad man ska kalla det för, på gina.
Kommer tyvärr inte ihåg priset, men inte så mycket iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0