Slutspel

En skön dag i skolan, rehab och mys med Axel! Det är hur min dag har varit. Skolan började med en jätte rolig samhällskunskapslektion, en snabb mattelektion, film och hänga gubbe på tyskan. Sen åt jag, och 13.30 hade jag tid hos min sjukgymnast då hon kollade på mitt knä och nästnästa tisdag ska jag dit och träna med henne. Ska bli skönt att äntligen komma igång och få ett bra knä! När jag kom hem hade jag så ont i knät och var så trött så jag däckade direkt i soffan, sen kom Axel och Johanna. Vi åt en riktigt god pasta sallad och nu sitter jag här och följer slutspelet till och från. Jag håller tummarna för HV71.  
   Imorgon drar jag äntligen tillbaka till underbara Stockholm igen, det är där jag trivs och det är där jag vill vara! Skolan blir en kort dag och direkt på bussen till Sthlm. På lördag blir det 100år-fest! Och söndag ska vi softa på Ben & Jerrys caféet. Vi är också planer för valborg, tur det. Olivia och Gustav kom och räddade oss!
Nu ska jag.. Kolla hur det går för HV, ha en bra kväll!


Jag och Ken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0