Upp och hoppa

Jag och älskling är redan uppe och det är solen också ser vi! Jag har faktiskt redan varit ute på balkongen och det är riktigt skönt ute kan jag säga. Och en helt otrolig sak, det var jag som var uppe först av oss, och det var inget som jag egentligen skulle för jag hade faktiskt tänkt att somna om när han har åkt till jobbet. Men det känns bara skönt att vara uppe nu ju! Vi håller på att äta lite godis, haha, men vi ska byta ut det mot frukost nu.
  Idag ska jag till Vällingby och titta i affärer medans älskling jobbar heeela dagen! Det kommer nog funka bra ändå. Men nu blir det frukost, ha en bra dag <3!


God morgon baby! Haha!
<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

är det vad jag tror i handen...? "ååh, gratisgrejer :D" ? :O

2010-04-06 @ 11:25:35
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0