Behövligheter

När jag får pengar igen måste jag köpa lite grejs. Bl.a en tjockare sjal, kofta/cardigan, träningstights, kalender, underkläder och höstskor! Har kollat en del på internet ikväll så ni ska få se vad jag hittat.

Vad har vi annars gjort idag? När Andreas var ute och sprang satte jag på mig skorna och gick ut. Var skönt men blåste så mycket så hade en tjocktröja på mig men sen blev det varmt, det var bara konstigt! Sen sov vi i tre timmar mellan fyra och sju, inte bra eftersom vi ska upp tidigt imorgon. Sen åt vi, hade mys i soffan och vid nio började sista Sagan om ringen, som är FYRA timmar lång!! Men vi orkar..


Rosa spets/stickad sjal från H&M
Vit och svart randig kofta från H&M
Träningstihgts från H&M
Svart kofta från Gina
Kalender från Top Shop
Trosor från Top Shop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0