Flyg fula fluga flyg

Jag är hemma i soffan, irriterad som en kyckling på dessa flugor omkring mig. Jag har på mig mina mjukisshorts som jag och Jennifer gjorde i 9an och flugorna sätter sig på mina ben och går och det kittlas!! Jag blir så irriterad på dom, ångrar att jag inte köpte den elektriska flugsmällaren i Göteborg. Min hund försöker ta flugorna men hon är för seg, hon biter i luften när dom redan har flugit förbi.. Man får akta sina händer och fötter!

Andreas satte mig på tåget som gick 20.07 och lämnade mig och drog på fest, bitch.. Nejdå, hans kompis fyller 20 år och då får jag backa undan.. Menmen, jag fick iaf en varm choklad från Espresso house, min favorit! Resa hem gick bra, mamma hämtade upp mig och fick en glad hund samt min lilla Elvis kom och mötte mig vid dörren. Nu väntar jag på Sex and the city och ska ta lite mackor till det, måste packa också.. Får göra det imorgon!

Håller på att ladda in bilder i datan från kameran, så ni ska få se mina örhängen jag köpte idag!


Jag och mina fina hund Elsa.
Hon är blandning mellan labrador och schäfer!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är världens finaste, underbaraste, bästa fästmö:D<33333

2010-08-10 @ 01:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0