Fredag den 13

Imorse gick alarmet på 05.00... Andreas åkte till jobbet en timme efter och jag hade grymt svårt att somna om. Låg och vred mig så underlakanet är borta. Orkade inte kämpa mer till slut så gick upp för en halvtimme sen.

Igår efter kräftskivan, tog vi nattmat på 7eleven! Jag tog någon pizzini och Andreas tog någoon pastarätt som jag inte vet vad den heter. Sen köpte vi bröd också, och traskade hemåt.
Idag ska vi ta en lunch på Subway sen dra till Enköping, vi ska vara hundvakt åt min hund under helgen, hela huset för oss själv!

Kommer ni få otur idag då? Hade helt glömt bort att det var fredag den 13 idag men läste på en blogg igår... Varje gång det har varit fredag den 13 har jag och Jennifer fått otur i ungefär en vecka. Men det hoppas jag verkligen inte! Nu ska jag göra frulle.


Vi där bakom <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Man får inte mer otur denna dag än någon annan ju:)

2010-08-13 @ 16:16:14
URL: http://looolllooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0