Göteborgs bilder


Kvällen innan vi åkte diskade älskling och jag lagade maten(stoppade in den i ugnen)

Träffade söta kaniner som älskling blev hela kär i.

Jag och babe tog en paus från alla karuseller och spelade istället!

Vinster nr1

Vinster nr2. Den rosa var det enda jag vann själv..

Timmarna innan vi satte oss på tåget tillbaka till Stockholm åt vi på ett jätte bra pizza hut!

Som sagt, Espresso house's varma choklad!

Babe köpte en tröja... Bara för att reta mig!

Bilderna sammanfattar Göteborg med Andreas väldigt bra!


Kommentarer
Postat av: mikka

hahah klockren tröja :D (sista bilden)

2010-08-10 @ 00:41:36
URL: http://mikka.devote.se
Postat av: Jennifer

sv: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D WOOHO <3



by the way, en sån där tröja har en i strängnäs, en som går i joels klass, han är typ den som använder facebook mest i världen. det liksom är en ironitröja, ehehehe :D

2010-08-10 @ 10:35:39
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0