Hemma!

Herregud vilken kryssning det har varit..! Jag är helt slut, sov 3 timmar inatt och 1½ nu när jag kom hem. MEN, jag ska se sex and the city ikväll. Jag kommer berätta allt om kryssningen ikväll eller imorgon eller på fredag. Haha, kanske lite varje dag! Har bilder också ska ladda in dom ikväll och vissa kommer nog upp. På fredag visar jag vad jag köpte(Rosa converse!!!) och massa annat! Det var iaf en lyckad kryssning.

Nu sitter jag och kollar på fotboll, Sverige - Skottland. Verkar som vi vinner, tjoho! I helgen har jag och älskling huset för oss själva, ska bli mys. Mamma kom med lite mat till mig, rostbiff och potatisgratäng som var jätte gott! Imorgon kommer bli så roligt, kan inte berätta mer om det nu.. Solen var ju framme idag också! Hoppas det stannar nurå.. Men nu ska jag fortsätta kolla på matchen, smsa med älskling och prata med mamma! Ha en skön kväll, skriver senare.


Tack för du är den du är underbara bästus!
Och grattis till era fina 3 månader, ni fina J&J!


Kommentarer
Postat av: Andreas

jagade av vakter och ätit popcorn och spelat wii:D kan det bli bättre?:D

Du är det bästa i mitt liv:D<3333333

2010-08-11 @ 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0