Mega bollar

Gräshoppa, harkrank och andra läskiga djur har kommit in i huset under dagen, när jag ser något så skriker jag, hoppar och springer iväg medans älskling kommer med papper i handen och skriker åt mig att springa där ifrån. Team work!

Efter vi grillade gick jag och Andreas upp, låg i sängen och myste. Sen gick vi ner, kollade på DN-galan och åt chokladbollar. Andreas fick 3 större bollar som slank i på 3 sekunder.. Nu kollar Andreas på basket, jag kollar på friidrott med mamma.. Suck. Men jag är så taggad inför imorgon, saftiga och goda kräftor mumsigt!


Kommentarer
Postat av: Jossan

aah absolut :D det är bra med mig också tack :)

2010-08-07 @ 00:18:50
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0