Om och om igen

Har duschat och ska upp till Vällingby och kolla i lite butiker strax. Vid sju slutar Andreas så ska vara där till dess. Sen ska vi ha myslördag. Vet inte riktigt vad vi ska göra med det fixar vi. Imorgon ska vi till Skansen ju, ska bli kul. Vi ska möta min syster utanför runt ett imorgon!

Vi såg ju "vampyrer suger" igår, den var inte riktigt så rolig som jag trodde, men den var bra. Men jag skulle inte rekommendera den för er, jag gjorde det för Andreas bad mig så snällt. Men idag kollade jag på Satc igen, om och om igen kan jag se den! Nu vill jag bara ha Espresso House's varma choklad! Hoppas vi åker in till gamla stan ikväll..


Kärlek vid första klunken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0