Road trip till Södertälje

Sitter i soffan med Andreas bredvid mig, båda har datan i våra knän och ändå står tvn på. Vi ska strax lägga och kolla på film eller O.C för imorgon ska vi åka härifrån redan vid 11!

Mamma skulle åka och hämta min syster Mia i Södertälje idag, hon kom med x2000 från Malmö och var riktigt åksjuk. Jag och Andreas bestämde oss för att följa med, var sällskap på vägen och guida lite i Södertälje(iaf Andreas). På vägen lyssnade jag och Andreas på musik, regnet smattrade på rutorna och sen var vi framme. På vägen hem somnade jag på Andreas axel och sov nästan hela vägen hem. Väl hemma åt vi kräftor och räkor och baugette. Till efterrätt blev det blåbär/hallonpaj med vaniljsås. Riktigt gott! Sen pratade vi lite om himmel och jord. Jag har även försökt fått Elvis att leka med sin leksak som han fick av mig och älskling men det vägrade han... Nu ska jag försöka lugna mer min babe lite, så vi hörs imorgon!


Bild från nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0