Tandläkarskräcken

Hej, idag har varit en neutral dag. Skola från 8.45 till 14.30 och vi har iaf fått vårat schema, som kommer ändras igen.. Håla mellan 10 och 13.30 så var jag och Andreas på stan. Efter skolan gick vi och inhandlade kalender och andra böcker, sen halv fem var det tandläkaren. Jag har jätte stor tandläkarskräck och när killen sa att det bara var undersökning blev jag glad, sen upptäckte han att det var lagning, så fick ångest. Men det gick snabbt men jag blir alltid så knasig av bedövningen, när jag var liten däckade jag direkt efteråt. Nu försöker jag hålla mig vaken, tyvärr fick jag inte äta på 3(!) timmar, men det struntade jag i. Nu är det dags för ett avsintt av One Tree Hill, sen sova. Upp 5 imorgon för att säga hejdå till älskling men efter skolan åker jag till Jennifer! Sov gott, hörs imorgon bitti.


Jag kommer till dig imorgon hjärtat, du är underbar!


Kommentarer
Postat av: Andreas

jag är stolt över dig älskling du är stark! Jag älskar dig mer än ord kan beskriva, du är det bästa i mitt liv och jag behöver dig här varje dag. det är vi förevigt babygirl. jag älskar dig!<33333

2010-08-25 @ 21:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0