Varma och goa pojkvän

Sitter i soffan med hunden som snarkar bredvid mig. Så mysig liten brutta hon är. Har min urmysiga tröja jag köpte idag. Visar imorgon! Har ätit ett par mackor, druckit lite dricka, tittar på Bridget Jones dagbok.. Ingen höjdare. Men har veckorevyn framför mig så jag klagar icke.

När jag skulle åka hem följde Andreas med mig till Bålsta. Gulleplutten! Men vägen dit var inte enkel. Så här brukar jag/vi åka: Gå eller tunnelbana till Vällingby, buss till Spånga, pendeln till Bålsta och buss till Enköping. Och nu missade precis bussen för jag ville ha Veckorevyn, så fick vänta en kvart. Trodde vi skulle missa pendeln, men den var försenad så det gjorde vi inte. Den skulle komma 19.55 men blev försenad först 2 minuter sen 10 minuter. Så istället missade jag bussen i Bålsta. Så fick ta vanligt tåg från Bålsta till Enköping, mamma hämtade mig och nu är jag här. Riktigt trött är jag, vill egentligen sova med älskling, finns inget bättre än att sova med sin varma pojkvän bredvid en.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Ja elsa är en mysig hund:D

du är så underbar älskling, du förstår mig och jag älskar att sova med dig för du är så mysig när du ligger och andas och bara ligger hos mig:D

Du är det bästa som har hänt mig och jag kommer aldrig lämna dig. det är vi föralltid:D<333333

2010-08-29 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0