Ylande hund

God morgon! Sitter och kollar på tv, har precis ätit upp min frukost. Idag vaknade jag vid 10 för att Elsa satt och ylade i köket, vet inte varför men troligen för mamma hade åkt. Hon är riktigt knäpp..

Jag ska duscha och sen måste jag packa, mamma tror bara jag ska ha med mig två ombyten, haha. Jag är en sån person som byter om oftare än vad jag går på toa! Kameran har varit på laddning hela natten, mobilen med för den delen. Vi ska bara vara borta en natt men det är bättre att ha med för mycket än för lite eller hur?


Kvällen vi gick igenom innerstaden i Stockholm träffade vi på honom.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Det är jag:D ja klart du ska ha med dig mycket saker:D du tog ju med 3 väskor till göteborg så:D

jag älskar dig babygirl:D<333333

2010-08-10 @ 11:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0