Barnbarn till mamma från mig!

Hej. Har kommit hem precis, träffade nog världens bästa läkare! Han var glad, skämtsam och rolig. Jätte kul att vara hos honom till han sa att akuten måste skära i mig... Fast slipper det och fick penicillin i 10 dagar. Fast nu funkar inte min p-stav och jobbet den gör... Kanska ska ge mamma ett barnbarn då? Nej, inte dags än! Men skönt att det blir penicillin istället, men när vi kom till apoteket var tabletterna waaay to big for me! Jag har svårt att svälja tabletter så sa ett rakt nej till dom. Så nu får jag flytande istället, blir bättre.

Är glad att allt gick hyfsat bra ändå. Nu ska jag och Andreas packa våra väskor, äta med mamma och sen bege oss till Stockholm, ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0