Full fart framåt!

Idag är det min lilla turdag tror jag. När jag kom till skolan fick jag mitt spanska prov, 2 poäng från MVG, lycka! Dagen rullade på i full fart och jag fick mycket skolarbete gjort, kändes riktigt bra. Jämställdheten var riktigt intressant och hemsk, kommer göra ett inlägg om det senare. Sista lektionen var turism, vi fick tillbaka vårat prov.. Jag fick MVG!!! Sen fick jag tillbaka en uppsats/inlämning... Jag fick MVG!!!!!!! Fan var lycklig jag blev! Sen hade vi betygsnack... JAG HAR MVG!!!! Alltså ni förstår inte hur lycklig, stolt och otrolig jag kände mig! Love it, fucking LOVE it! Hoppas ni också får lyckorus någon gång, precis som jag, idag!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

FAN VAD DU ÄR BRA! heja dig bästus <3

2010-12-07 @ 20:34:01
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0