Helvetesdagen blev drömdagen

Det är sant, faktiskt!! Morgonen började i skolan med att Frida och Amanda från min spanska kom och skrek "VI HAR INGEN SPANSKA IDAG!!" jag frågade varför och lärare kunde inte komma eller vad det var.. Sen kom Linnéa och sa att vi inte har någon tyska, håla till 12.20 alltså... Kunde sovit 3 timmar till! Då blev jag sur, men ringde mamma så kom hon och hämtade mig. Satte mig i soffan, gjorde mackor och oboy och snart ska jag tillbaka till skolan för matte och sen två timmar håla? Say no no. Sist har vi svenska lektion med ny lärare, eller snarare vikarie för Dan är sjukskriven. Sen ska jag på stan till Jennifer kommer runt fem, så blev det kvällsmys på Wikmans! Hörs senare ikväll då.


Ja.. Tänk när man var brun!


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hej, anmäl dig till dagens blogg vetja :D

2010-12-02 @ 11:51:10
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0