Juldagen

Juldagen till ära! Sov så otroligt bra inatt, ett nytt tjockt täcke och två nya underbart sköna kuddar och älskling och katten bredvid mig. Perfekt natt, sen vaknade jag imorse av att Andreas kom och ropade att jag skulle vakna, då trodde jag klockan var runt åtta på morgonen men klockan var två på dagen... Jag bad om att få ligga kvar och sova men han sa att det väntade något på mig nere, så gick ner med tuuunga steg och nere på bordet framför tvn var det fullt med mysig frukost. Blev jätte glad! Är fortfarande lite trott och seg så tänkte gå ner till ica och köpa något gott till oss, men det är juldag och det betyder att nästan alla affärer är stängda.. Men fick 1kg godis av min kusin igår, fast bara surisar. Men det får duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0