Kär - Lek

Tiden bara flyger iväg! Andreas spelar och jag sitter med datan, i soffan båda två, pratar, pussas och kramas då och då. Socialt va?..
Kändes som klockan nyss var 22.37. Har kollat igenom Spotify på gamla godingar, nya godingar, bloggar, bilder och bilddagboken! Det var inte igår man gjorde det. Har tänkt tillbaka på sommaren 2009 och 1 augusti - våran dag.
Tänkt på hur lycklig, kär och fantastisk man kan känna sig av bara en liten människa i denna stora värld. Man kan kolla in i ögonen på varandra, känna hur hela kroppen blir varm och lycklig, helt underbart ju! Kär - lek är ett konstigt ord egentligen för man är kär, ja, men det är ingen lek. Jaja. Att vara kär är bland de finaste känslorna man kan känna, enligt mig. Kärlek är enormt, jag älskar att vara kär, speciellt i Andreas som har fått mig att le, vara lycklig, leva och vara kär på ett helt nytt sätt. Hoppas alla hittar äkta kärlek någon gång i livet, man kan inte ge upp efter första, andra eller till och med tionde försökte, jag tror det finns en för alla. Kärlek är fint och jag tycker alla förtjänar att ta del av kärlek, på ett eller annat sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0