Killar killar killar...

Sängen innan nio gick ju bra, iofs så ligger jag i sängen med datan men icke sover. Blir innan elva iaf!
Imorgon är det torsdag, varje torsdag är den jobbigaste dagen på hela veckan för mig. Har 50 minuter lunch och lektioner hela långa dagen.. Fast efter skolan så ska jag träffa Jennifer, så det gör min dag. Ska också kika lite i butiker, julklappar och annat som behövs köpas. Kommer köpa nästan alla julklappar i helgen med Andreas i Stockholm. Det är bra att ha med honom ibland för han kan ta alla kassar, det dåliga är killars tålamod. I början är han alltid duktig, positiv osv, men efter någon timme så tröttnar han och då går det snabbt. Men ska försöka sprida lite jul glädje till honom i helgen så han orkar!

Jag känner också för att göra riktigt fina, personliga och speciella julkort i år, ska försöka komma in på någon butik som har saker för det. Då har jag saker att göra nästa vecka ju!
Och idag är det prick 3 veckor till min födelsedag!!


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- haha japp så är det !

2010-12-02 @ 01:31:52
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0