Magsjuk eller icke

Det värsta jag var med om i år var när jag spydde, magsjuka. Det är bland det värsta jag mått under hela mitt liv också. Det var riktigt hemsk så det går inte att beskriva. Efter julbordet, all mat och dryck så lyckades hitills 4 personer i släkten spy, en av dom är min syster. Ingen vet riktigt vad som gjorde dom sjuka heller så det är svårt... Nyss så åt jag och älskling mat och känner mig lite illamående nu, hoppas bara att det är för att jag är mätt. Vill inte spy och orkar verkligen inte det just nu. Jag ska vila lite, hoppas på att jag mår bättre.. Har blivit ompysslad av min ängel hela dagen, så mysigt och underbart. Snart - fotbad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0