Tre bebisar

Asså... Dagen har varit riktigt lång, känns som jag öppnade ögonen imorse klockan sju.. Men vaknade ett, tog hand om älsklingen, mig själv, hunden, katten. Mest av allt har Andreas, mig själv och Elsa(hunden) kommit i första hand. Har hämtat vatten, bäddat in, sjungit, kramat, gosat och pratat med Andreas. Med mig själv så har jag ätit, duschat, städat osv. Med Elsa så måste jag ut och gå, leka och busa med henne. Jag har knappt hunnit  med att äta, nyss började jag skaka för har inte ätit på så länge. Slängde i mig knäck och en macka och nu ska jag ut med Elsa och sen handla. Det är som om jag har tre bebisar att hålla redo på, pyssla om och ta hand om.. Jobbigt och krävande.

Vi åker till Stockholm imorgon runt lunch, på tisdag har jag några överraskningar till Andreas om han mår bra. Då ska vi ju också ut på rean, om det finns något kvar. We'll see!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0