Världs aids dagen

Jag tycker att det är jätte viktigt att uppmärksamma viktiga saker, t.ex. Rosa bandet och liknande. I år gav jag och Andreas runt 400 kronor till Rosa bandet, det tycker jag var jätte viktigt och duktigt! Som tur är känner jag inte någon som har blivit drabbad eller dött av bröstcancer.
Idag är det ju världs AIDS Dagen, röda bandet ska man då köpa. Om jag ser något rött band idag så är det en självklarhet att jag köper ett, två eller tre st. På Sergels torg i Stockholm är det ljuscermoni 16.00 idag, hoppas ni deltar på något sätt. Hörde nyss på nyheterna att 130 personer behandlas på HIV idag, i Sverige.

Köp ett rött band för aids!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0