6 månader, huvudvärk och magont...

Ja så har min och Andreas 6 månaderskväll varit hittills.. Känns som mitt huvud ska sprängas och ska kolla om jag har feber, inte lika trevligt som var tänkt.
     Idag fick jag en rosa, miniplattång av älskling, det är underbar och älskling lika så! Sen har vi hälsat på syster m.m dom spelade väldigt mycket tv-spel.^^
Imorgon ska jag ta mig till skolan och sen börja med att plugga inför torsdagens geografi prov och sen fortsätta med alla hjärtans dag-presenten till älskling och börja med den till bästis. Det kommer bli grymt!
Annars har jag, Andreas och mamma pratat om vad vi ska göra i sommar. Längtar så otroligt mycket, vill ju inte ha mer snö och kyla nu..
   Men nu ska jag försöka ta så bra hand om älskling som jag kan, ni får ha det bra och jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. <3!


Min bästavän är otroligt saknad.

      <3    
                      Du är min stora kärlek, dig släpper jag aldrig taget om.
                     Jag älskar dig min underbara pojkvän!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Vi är speciella:D Du ska inte behöva ta hand om mig, det är jag som ska ta hand om dig älskling och så ska det alltid vara älskling.

Du är mitt livs stora kärlek och jag är alltid vid din sida<33333

2010-02-01 @ 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0