GALEN!!

Idag var jag med älskling jobbtorg sen tog vi en buss in till stan, har hittat så sjukt mycket kläder och faktiskt två par skor som jag vill ha! Jag längtar redan tills helgen efter nu i helgen, haha. Hittade mest på top shop, hm och gina och lite på monki. Jag vill verkligen kunna välja allt..
  Vi har precis kommit hem så som ni förstår har det blivit en hel dag inne i stan och kollat runt. Även älskling hittade saker! Nu håller vi på och lagar lite mat som vi ska äta medans en film rullar.
Imorgon åker jag hem från Stockholm och på torsdag ska jag träffa bästavän! Även Axel kommer då.
Efter maten ska jag och Andreas ta en varmt bubbelbad och bara mysa! Nu kommer maten strax så vi hörs senare ikväll <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Visst va det en rolig dag?:);O

Alla dagar med dig är bra dagar:D

Du är mitt allt baby<333333

2010-02-23 @ 22:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0