Har inte mycket att säga men mycket att visa!

Rubriken kanske låter lite fel.. Men nu menar jag kläder. Jag har seriöst blivit helt förälskad! Men nu vet jag ju iaf vad jag önskar mig i alla hjärtans dag-present!
     Har ju inte så mycket att säga så tänkte så här.. Ni får se lite mer kläder, nu från Gina Tricot för det från HM blir senare någon gång.
Just nu vill jag bara ha en god sallad, och sommar(!!) och kläder, hehe. Nu kommer mera kläder, pussen<3!


Allt är från Gina Tricot;
En röd t-shirt med gulligt tryck
En grå tröja med detaljer på axlarna
Lila tröja som skulle vara jätte snyggt över ett par tights
Ljusrosa kofta - BEAUTIFUL!
Blått linne som också skulle vara snyggt över tights!
En kavaj med nitar - love it!
Ett par svarta tights
Ett grått linne med en dragkedja


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du ska få kläderna älskling jag lovar:D<33333

2010-02-03 @ 13:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0