Hur ska man hinna?

Nu är jag hemma på lunch och ska plugga det sista inför geografin. Våran lärare flyttade upp lektionen till 13.00 istället för 14.35.. Får hoppas att det går bra ändå!^^
    Mamma håller på och gör en pizza till mig som jag ska äta.
När provet är slut ska jag upp till stan och kolla hur mycket pengar jag har kvar, åka med bussen hem, städa, fixa bilder och självklart blogga. Den jobbiga Torsdagen kommer nog inte bli så jobbig egentligen.
 Har inte så mycket planer i helgen faktiskt, imorgon slutar jag 11.30 och sen kommer älskling runt fyra. Vi ska iaf ha en lugn helg, fast ut och springa hade vi tänkt också. På söndag blir det även simning med bästavän. Hörs när jag kommit hem efter provet, håll tummarna..<3!


Ni får en bild på världens gosigaste, underbaraste, mysigaste och mest bögaktiga katt!
Min prinsessa Elvis! Han är underbar!!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Det kommer gå jätte bra älskling:D

Ja vi ska börja träna:D

Det där är vår babycat:D

Jag älskar dig mer än något anat och jag håller tummarna för dig babygirl:D<333333

2010-02-04 @ 13:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0