I can feel it in your heart beat

Jag är död, eller sjuk. Det är hemsk kan jag säga..!
Idag ska jag bara ta det lugnt, blogga så fort jag orkar och gå ut små korta promenader med Elsa så klart. Det snöar ute igen.. Jag vill ha sommar nu, att ligga ute och sola! Gud så härligt. Men just nu får man väl bara drömma om det, om man inte åker utomlands ofc..
Ska även plugga lite idag. Jag var så taggad på att springa idag, men då går inte det heller. Men i Mars så blir det många ändringar med mig!
  Jag ska även fortsätta på bästaväns present! Men nu ska jag gå och ta en brustablett. Vi hörs senare! Ta hand om er<3


Jag önska du var här nu.
Ring mig när du kan baby!




Kommentarer
Postat av: Andreas

Baby i sommar ska vi sola och bada som dårar :)

Jag älskar dig mest av allt älskling<3333333

2010-02-10 @ 16:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0