I've never been more sure, that baby, it's you!

Vem orkar blogga mycket på en lördag? Inte jag iaf! Men kan berätta lite om dagen. Vaknade, frukosten åt vi till One tree hill. Sen hela dagen har vi legat i sängen och kollat på OTH, en väldigt lugn lördag. Vid halv sju hoppade vi in i duschen och efter det gick vi till Vällingby(till coop) och köpte lördagsmys! Alltså cola, godis, chips och rubbet! Sen traskade vi hem till Melodifestivalen, jag tycker att den är ganska dålig i år, hittills.. Så medans jag kollade på tv så gjorde älskling mat, sen har vi bara haft det mysigt och kolla på tv/datan.
  Nu ligger älskling och spelar.. Ofc! Och jag laddar ner Justin Timberlake, bl.a för att retas. Man måste ju, haha. Men vi ska strax titta på film och fortsätta med det vi gör bäst, dvs mysa! Hörs senare <3!
  Vill även tillägga att jag saknar dig, bästavän, Jennifer!!


Från spexfotot med 9e.
Jag saknar dig och jag älskar dig enormt!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du sa ju att jag fick:O

Du vet att du inte retar mig:O

Jag älskar dig älskling och jag kommer alltid att göra det

Alla <3 dag idag ju:O<3333333

2010-02-14 @ 00:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0