Jag kan knappt tro mina ögon!!!

Ni ska få se vad jag hittade när jag kollade igenom Nelly.com herregud va lycklig jag blev när jag såg den underbara sak! Och jag måååste ha den!! :D
Nu sitter jag här med mina nattmackor och varm o'boy, hihi. Tittar på kläder, på tv och pratar med älskling. Just nu känner jag mig riktigt lycklig! Älskar verkligen känslan av lycka!
    Imorgon har vi prov och jag har pluggat ca 2 1/2 timme nu ikväll och sen ska jag plugga mer imorgon för vi har massa håltimmar innan provet, så det blir bara bra det. Sen ska jag städa när jag kommer hem och blogga såklart och sen på kvällen ta ett härligt bad och bara vänta på att fredagen ska komma! GASH låter ju bättre än bra ;)
Men nu måste jag hänga med lite på vad som händer på tv, så nu ska ni få se det underbara.. KLÄNNINGEN!!! Från Nelly och kostar ca 450kr!

                                  
Den är nästan som den från TopShop fast utan axlar, den är så perfekt!
Jag bara ä-ä-älskar den! Hittade även andra kläder från Nelly, men ingen som denna!
Och resten får ni se nästa vecka, sovgott
<3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är underbar älskling:D

Jag älskar dig:D<333333

2010-02-04 @ 13:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0