Jag säger tack och hej!

Nu sitter jag i sängen och håller på att gå under. Är både arg, glad, sur, ledsen, irriterad och har ont på samma gång. Det är bara tur att man hör älskling i telefonen som hjälper. Tittade på OS, och kan ju säga att jag tycker riktigt synd om Anja. Jag och mamma som hejade så. ^^
Imorgon blir det skola, städa och överraskning! Hihi, jag älskar att ge saker! Nu ska jag titta på oth, sov gott <3!
Imorgon ska jag även lägga över gamla bilder från den andra datan!


Jag har tur som har er. Jag älskar er mer än någonting annat.
Ni är världens bästa och mest fantastiska människor!
Ni är värdefulla, starka, modiga och ärliga.
<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vi älskar dig <3 :D

2010-02-17 @ 22:33:43
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jennifer ljuger inte:) vi älskar dig älskling vi kommer alltid göra det:)

Du är det bästa i mitt liv och det finns ingen som är som dig, en dag utan dig är som ett liv utan luft.

Vi föralltid älskling<33333333

2010-02-18 @ 13:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0