Love and.. Stuff

Nu är det så att jag tänker visa lite av sakerna jag kommer köpa nästa helg, till dopet. Och jag är helt förälskad i allt och dom som känner mig vet att när jag har bestämt mig kan INGEN ändra på min åsikt! Så jag slänger upp bilder och skriver lite.
   Kan ju berätta att älskling spelar just nu och jag bara ligger och drömmer mig bort bland underbara kläder <3!


Från Top Shop;
- Ett rosa linne/tunika med "rynkor" vid urringningen


Från Gina Tricot;
Jag ska välja en av koftorna, ena är ljusgrå och den andra är vit.
Men det får nog mamma och Bea hjälpa mig med!


Från Top Shop;
Ett silver halsband med ordet "Love"
Tre örhängen, med ordet "Love" där också men
 också meningen "Together we can make a difference"
Riktigt rina, alltihop!


Kommentarer
Postat av: Andreas

duger inte min hjälp?:O<33333

2010-02-23 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0