My little cutie - my big love.

Nu är det så här, jag har inte bloggat idag för att;
- Jag tänkte ta en lugn dag med älskling.
- Jag har mått för dåligt.
- Varje gång jag tänkte så glömde jag bort..
- Eller så kom något annat som var viktigare.

Men nu till vad jag gort idag. Vaknade vid 11, åt frukost vid ett-två. Mellan jag vaknade och frukosten så tittade jag och älskling på film, John Tucker must die! Grym film, haha. Och juste, igår kväll tittade vi även på The longest yard(?) på svenska: Benknäckargänget, den var riktigt rolig! Två filmer jag rekommenderar!
   Efter frukosten tog jag och Andreas en lång promenad med hunden, vi tänkte vara ute rätt länge, som igår t.ex. Men så blev det inte, mitt knä och kylan gjorde så vi "bara" var ute i 1h och 40min men det blev bra det också. Annars har vi legat i sängen och kollat på Glee, underbar serie!
Och nu sitter vi i soffan där en skräckis väntar och cola och chipsen står redan framme. Så vi hörs kanske senare ikväll eller imorgon! Sov gott<3!


Du är lycka,
Du är hopp,
Du är kärlek,
Du är min största kärlek.
Du är världens bästa pojkvän.
Du kommer alltid att ha mig.
DU&JAG, Vi förevigt!
<3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är mitt allt och jag vill

2010-02-07 @ 23:15:31
Postat av: Andreas

Du är mitt allt och det kommer alltid vara vi:D

Jag älskar dig:D

2 grymma filmer älskling:D<33333333

2010-02-07 @ 23:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0