Myskväll till 100!

Jag fick en helt underbar helkroppsmassage av älskling i en timme nyss! Han är riktigt bra på det, eller på allt iofs men just den där speciella massagen är gudomlig!
 Just nu sitter han och spelar och jag kollar igenom gamla bilder, gamla minnen och gamla vänner. Speciellt från sommaren 08-09, och 9eliten. Underbara tider, och nu är det nya underbara tider som gäller!
Nu ikväll har även min hals blivit mycket värre, får bara hoppas att dom antingen tar bort halsmandlarna eller gör något annat så jag slipper det här. Jag och Andreas ska snart sätta på en film och ligga i sängen och bara mysa med smått och gott! Jag hoppas ni är inomhus för det är ju riktigt kallt ute, ha en varm natt <3!


I Love you..
Not only cause you can make me smile in a second,
or because you can take care of me when I can't.
N ot because you're always there, and not because I know
 you would do anything for us.
Just because you're perfect just the way you are.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag gör mitt bästa älskling det vet du va?

Du är lika underbar som du beskriver mig:D

Jag älskar dig<3333333

2010-02-23 @ 00:50:47
URL: http://jenniferebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0