Rött, som hjärtan och blod.

Började morgonen med att blöda näsblod.. Och nu är min näsa jätte öm, fast det brukar den, men nu är den lite extra.. Jag tycker inte om det här.
Idag är det ju alla hjärtans dag och det firas med min pojkvän så klart! Han har redan fått sin present av mig, och det blev lyckat! Vi somnade ungefär vid 4 igår/imorse, och vaknade vid 10. Mellan det och nu har vi inte gjort så mycket, kollat på datan och har spelar.^^ Strax blir det frukost och sista avsnitten av One tree hill och sen hem till Enköping igen. Men nu ska jag fortsätta att vara med min älskling. Vi hörs senare, ha en underbar alla hjärtans dag <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Det va världens bästa alla hjärtans dag:D

Och min present var helt underbar:D jag har ju sagt att jag vill ha det ju:D

Jag älskar dig nu och förevigt<33333333

2010-02-16 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0