Surprise!

Fick en eller två kan vi säga, riktiga överraskningar idag. Först när jag kollade posten hade mina kort kommit och då sa jag direkt "Det gjorde min dag!" när jag pratade i telefon med Andreas men sen så kom den andra överraskningen och Andreas hade sagt att han var med en kompis som klippte sig men så hör och ser jag han utanför dörren! Då blir man överlycklig, även fast det är svårt att visa när man ligger med feber och en otrolig förkyldning!
Resten av dagen har jag bara fixat med Jennifers present och vilat. Men mår fortfarande lika dåligt. Ska inte till skolan imorgon har jag bestämt mig för, om inte febern, huvudvärken och min hals och andning blir bättre, men vad är oddsen? Jag ska iaf försöka komma till Estetshowen och middagen efter!
  Nu ska jag och älskling gå upp till sängen och kolla på ett eller två avsnitt av One tree hill. Så sov gott och vi hörs imorgon <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag är en duktig pojkvän som kan överraska dig:D

Du är världens bästa flickvän:D jag älskar dig mest av allt i hela världen<333333333

2010-02-10 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0